Grozs
Valoda Lithuanian LT Latvian LV English EN Czech CS Finnish FI Polish PL Swedish SV

FAQ

Vai esat ieslēdzis barošanas slēdzi robota pusē? Ja nē, lūdzu, ieslēdziet.

Vai, uzlādējot doku, iedegsies robota gaisma?

Ja NĒ, lūdzu, sazinieties ar admin@neatsvor.lt, lai saņemtu garantiju un informāciju par pasūtījumu. Paldies.

Ja JĀ, lūdzu, mēģiniet arī uzlādēt robotu tieši ar adapteri, neizmantojot doku.

Vai uzlādējot robota gaisma iedegsies?

Ja JĀ, lūdzu, mēģiniet to uzlādēt 6–8 stundas, līdz tā ir pilnībā uzlādēta.

Ja NĒ, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu, lai saņemtu atbalstu.

Notīriet 4 daļas, kā parādīts attēlos.

image1

image2

Pārstartējiet robota vakuumu (neuzlādējot statusu / noņemot to no doka), barošanas slēdzis atrodas robota labajā pusē.

Pēc izslēgšanas, lūdzu, pagaidiet 2-3 minūtes un pēc tam ieslēdziet to

Pārstartējiet robota vakuumu (nepietiekami uzlādējot statusu / neizņemot to no doka), barošanas slēdzis atrodas robota labajā pusē.

Pēc izslēgšanas, lūdzu, pagaidiet 2-3 minūtes un pēc tam ieslēdziet to.

Lūdzu, mēģiniet nomainīt vietu piestātnei un novietojiet doku visas mājas centrā (ne tikai istabas centrā), nevis aiz durvīm, bez barjerām vai spoguļiem 1.5 m apkārt, lai tā signāls varētu aptvert visu māju un, kad tā sāksies, tā plānos tīrīšanu.

Vai esat ieslēdzis barošanas slēdzi robota pusē?

Ja tas ir ieslēgts, lūdzu, noņemiet robotu no uzlādes stacijas, restartējiet robotu.

Ja robots ir miega režīmā, indikators nedeg, vispirms ir jāpamodina robots, pēc tam tālvadības pultī nospiediet “Power / Pause” vai arī robotā nospiediet “Power / Pause”

Lietotnē redzamajai kartei jābūt tikai horizontālai vai vertikālai. Ja tas parādās leņķī, tas var būt saistīts ar doka izvietojumu. Pārvietojiet doku jaunā vietā ar vismaz 0.5 m atstarpi abās pusēs un 1.5 m priekšā. Varat arī mēģināt izslēgt kartes saglabāšanu un pēc tam pārslēgt to atpakaļ, lai izveidotu jaunu karti ar nākamo tīrīšanu.

1. Atjauniniet programmatūru uz jaunāko versiju.

2. Pārstartējiet robota vakuumu (nav uzlādes stāvoklī / noņemiet to no doka), barošanas slēdzis atrodas robota labajā pusē.

3. Pēc izslēgšanas, lūdzu, pagaidiet 2-3 minūtes un pēc tam ieslēdziet to.

Ja iepriekš minētie pasākumi neatrisina jūsu problēmu, varat izmantot šādus risinājumus

Lūdzu, mēģiniet nomainīt vietu piestātnei un novietojiet doku visas mājas centrā (ne tikai istabas centrā), nevis aiz durvīm, bez barjerām vai spoguļiem 1.5 m apkārt, lai tā signāls varētu aptvert visu māju un, kad tā sāksies, tā plānos tīrīšanu.

Mēģiniet notīrīt šādas 3 vietas, kā parādīts attēlā, pārliecinieties, ka tās ir tīras.

attēls

Pārstartējiet robota vakuumu (nav uzlādes stāvoklī), barošanas slēdzis atrodas robota labajā pusē. Lūdzu, pārliecinieties, ka pēc izslēgšanas jāgaida dažas minūtes un pēc tam restartējiet.

Vairākas reizes nedaudz uzsitiet buferi un notīriet.

Pārstartējiet robota vakuumu (nav zemas uzlādes statusa), barošanas slēdzis atrodas robota labajā pusē. Lūdzu, pārliecinieties, ka pēc izslēgšanās jums jāgaida dažas minūtes un pēc tam restartējiet.

Jums ir melns vai tumšas krāsas paklājs. Lūdzu, iestatiet objekta augstumu vairāk nekā aptuveni 10 cm, bet mazāk nekā jūsu kāpņu augstums.

Robots nevarēja uzkāpt uz paklāja vai sliekšņa, kas pārsniedz 0.6 collas, it īpaši, ja tas atgriežas uzlādes laikā, tas var uzkāpt zemāk.

1. Vispirms atsāknējiet robota vakuumu. (Botam nevajadzētu atrasties uz lādētāja, un pirms ieslēgšanas pagaidiet 2-3 minūtes).

2. Izmantojiet tālvadības pulti, vispirms noklikšķiniet uz malu tīrīšanas un pēc tam viedā tīrīšana.

3. Vai arī izmantojiet savu lietotni, savā lietotnē noklikšķiniet uz viedās tīrīšanas.

Putekļu tvertne ir pilna, lūdzu, iztukšojiet un notīriet to.

Filtrs ir aizsērējis. Lūdzu, notīriet vai nomainiet to.

Galvenā birste ir kaut ko sapinusi, lūdzu, notīriet to.

Pretkritiena sensori Neatsvor apakšā var būt pārklāti ar putekļiem. Noslaukiet pretkritiena sensorus ar tīrīšanas rīku, lai saglabātu to efektivitāti

Braukšanas riteņi var būt sapinušies ar matiem vai gružiem. Izmantojiet tīrīšanas rīku, lai nogrieztu un noņemtu matus \ / gružus, kas sapinušies ap piedziņas riteņiem

Ja problēma joprojām pastāv, lūdzu, sazinieties ar Neatsvor klientu apkalpošanas centru.

Robota vakuums var nedarboties uz noteiktām tumšām vai melnām virsmām.

Tā kā pretkrituma sensoru infrasarkano staru var absorbēt noteikta tumša vai melna virsma, un tas atpazīst tādu zonu kā malu vai kāpnes. Kad robots sastopas ar šo virsmu, robots var aizbēgt no šīs virsmas. Lai labotu šo uzvedību, nevar veikt nekādas korekcijas.

Atgādinājums: Lūdzu, saglabājiet pretkritiena sensorus tīrus un neaizsprostojiet pret krišanas sensorus, jo tas var radīt nedrošu darbības stāvokli.

1. Ierīcē ir zems līmenis vai ierīce ir atvienota no barošanas avota;

2. ierīce ir neparasta vai darbojas nepareizi;

3. ierīce ir konfigurācijas stāvoklī;

4. Maršrutētājs ir nenormāls vai tīkls nav labā stāvoklī;

5. Maršrutētājs tiek atiestatīts;

6. ierīce ir pārāk tālu no maršrutētāja;

Parasti risinājumi:

1. Pilnībā uzlādējiet ierīci vai atkal pievienojiet ierīci strāvas avotam;

2. Restartējiet ierīci, ja ir programmaparatūras atjaunināšanas uzvedne, lūdzu, noklikšķiniet uz atjaunināt;

3. Lūdzu, izslēdziet dažas minūtes un pēc tam restartējiet ierīci;

4. Pārbaudiet maršrutētāja tīklu, lai pārliecinātos, ka maršrutētāja tīkls ir labs;

5. Lūdzu, pārkonfigurējiet pievienoto ierīci; <\ / p> 6. Novietojiet ierīci tuvāk maršrutētājam;

7. Lūdzu, apstipriniet, ka lietotne ir jaunākā versija;

Jā. Robotu tīrīšanas līdzeklis darbojas bez Wi-Fi un var veikt uzkopšanu mājās, vietas uzkopšanu un ar pogas nospiešanu atgriezties savā piestātnē. Savienojot ar Wi-Fi, tiek iespējotas uzlabotas funkcijas, tostarp plānotā tīrīšana, sūkšanas jaudas stipruma izvēle un citas.

Robots nevar izveidot savienojumu ar 5GHz WiFi. Ja esat pareizi veicis visas WiFi iestatīšanas darbības, izmēģiniet kādu no šīm metodēm:

Pārliecinieties, vai izmantojat pareizu WiFi paroli.

- Ja izmantojat Android tālruni, ieteicams piešķirt atļaujas Bluetooth, GPS un atrašanās vietai.

- WeBackapp iestatījumos atlasiet pašreizējo reģionu.

- Iestatot WiFi, izvēlieties pareizo robotu.

- Ja jūsu WiFi satur īpašas rakstzīmes, piemēram, jautājuma zīmes, ieteicams nomainīt paroli un pēc tam mēģināt vēlreiz.

BEZMAKSAS UN ĀTRĀ PIEGĀDE

Ātra piegāde no vietējās noliktavas

lidmašīna
3 GADU GARANTIJA

Mēs nodrošinām garantijas servisu līdz 3 gadiem

vairogs
15 DIENU ATGRIEŠANĀS

Vienkārši atdodiet to 15 dienu laikā apmaiņai

rinda
100% MAKSĀJUMU DROŠĪBA

Mēs nodrošinām drošu maksājumu ar SSL

derīgs