ATMAKSAS POLITIKA
Mums ir 15 dienu atgriešanas politika, kas nozīmē, ka jums ir 15 dienas pēc preces saņemšanas, lai pieprasītu atgriešanu.
Lai preci varētu atgriezt, tai jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā to saņēmāt, nepiespiesta vai nelietota, ar etiķetēm un oriģinālajā iesaiņojumā. Jums būs nepieciešama arī kvīts vai pirkuma apliecinājums.
Lai sāktu atgriešanos, varat sazināties ar mums vietnē admin@neatsvor.lt. Pēc informācijas saņemšanas ievietojiet preci droši tā oriģinālajā iepakojumā un pievienojiet pirkuma apliecinājumu.
Preces, kas mums nosūtītas atpakaļ, iepriekš nepieprasot atdošanu, netiks pieņemtas.
Ja mūsu iemeslu dēļ saņemtās preces ir bojātas vai nav pareizas, un klientam šī iemesla dēļ nav jāmaksā sūtīšanas maksa.
Jebkurā atgriešanās jautājumā jūs vienmēr varat sazināties ar mums vietnē admin@neatsvor.lt
Bojājumi un problēmas
Lūdzu, pārbaudiet pasūtījumu pēc saņemšanas un nekavējoties sazinieties ar mums, ja prece ir bojāta, sabojāta vai ja saņemat nepareizu preci, lai mēs varētu novērtēt problēmu un labot to.
Apmaiņas
Ātrākais veids, kā nodrošināt, ka iegūstat to, ko vēlaties, ir atgriezt jums pieejamo preci, un, tiklīdz atgriešana ir pieņemta, iegādājieties atsevišķu priekšmetu jaunajai precei.
Naudas atgriešana
Kad būsim saņēmuši un pārbaudījuši jūsu atgriešanos, mēs jums paziņosim un paziņosim, vai atmaksa tika apstiprināta vai nē. Ja tas tiks apstiprināts, jums tiks atmaksāta automātiski pēc sākotnējā maksājuma veida pēc 1–2 dienām. Lūdzu, atcerieties, ka var paiet zināms laiks, līdz arī jūsu banka vai kredītkaršu kompānija apstrādā un nosūta atmaksu.
Jūs varat uzzināt par mūsu garantijas politiku šeit.