Bestsellers

BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI

Sānu pusē ir strāvas slēdzis, mēģiniet to ieslēgt.

Vai lādēšanas laikā ieslēdzas robota indikators?

Ja NĒ, lūdzu, sazinieties ar admin@neatsvor.lt, lai veiktu garantijas pārbaudi un remontu, norādot pasūtījuma informāciju.

Ja atbilde ir JĀ, mēģiniet uzlādēt robotu arī ar adapteri, neizmantojot uzlādes platformu.

Vai, iekraujot bez platformas, ieslēdzas robota indikators?

Ja JĀ, mēģiniet to uzlādēt 6-8 stundas, līdz robots ir pilnībā uzlādēts.

Ja NĒ, lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni. pa e-pastu, jo robotam var būt nepieciešams remonts.

Notīriet četras daļas, kā parādīts attēlos.

Pārlādējiet robotu (ja redzat, ka tas netiek ielādēts, un noņemiet to no iekraušanas platformas). Barošanas slēdzis atrodas robota labajā pusē. Izslēdziet to.

Pēc izslēgšanas pagaidiet 2-3 minūtes un pēc tam atkal ieslēdziet.

Pārlādējiet robotu (ja redzat, ka tas netiek ielādēts, un noņemiet to no iekraušanas platformas). Barošanas slēdzis atrodas robota labajā pusē. Izslēdziet to.

Pēc izslēgšanas pagaidiet 2-3 minūtes un pēc tam ieslēdziet.

Mēģiniet uzlādes staciju pārvietot uz mājas vidu. Pārliecinieties, ka apkārt nav šķēršļu vai spoguļu. Pēc tam robots pēc signāla izsekos uzlādes staciju.

Vai ir ieslēgts barošanas slēdzis robota sānos?

Šādā gadījumā noņemiet robotu no uzlādes stacijas un uzlādējiet to.

Ja robots atrodas miega režīmā un darbības indikators nedeg, vispirms ieslēdziet robotu un pēc tam tālvadības pults pogā nospiediet “Power/Pause”.

Programmatūrā attēlotajai kartei jābūt tikai horizontālai vai vertikālai. Ja tas parādās citā leņķī, tas var būt saistīts ar uzlādes aizbīdņa novietojumu. Pārvietojiet to uz jauno vietu, atstājot vismaz 0,5 m brīvu vietu abās pusēs un 1,5 m priekšā. Varat arī mēģināt atspējot kartēšanu un pēc tam pārslēgties atpakaļ, lai izveidotu jaunu karti ar citu tīrīšanu.

1. Atjauniniet programmatūru uz jaunāko versiju.

2. Izslēdziet robotu (izņemiet to no uzlādes stacijas, ja tas netiek uzlādēts). Barošanas slēdzis atrodas robota sānos.

3. Pēc izslēgšanas pagaidiet 2-3 minūtes un pēc tam ieslēdziet.

Ja iepriekš minētie pasākumi problēmu neatrisina, mēģiniet mainīt uzlādes stacijas atrašanās vietu. Novietojiet to mājas vidū. Pārliecinieties, ka ap māju nav šķēršļu vai spoguļu, lai robota signāls sasniegtu visu māju. Robotam jāatpazīst jaunā uzlādes stacijas atrašanās vieta, un problēma būs atrisināta.

Mēģiniet iztīrīt attēlā redzamās 3 zonas. Pārliecinieties, ka tie ir tīri.

Pārstartējiet robotu (ja tas nav uzlādēts). Barošanas slēdzis atrodas robota labajā pusē. Pēc izslēgšanas pagaidiet dažas minūtes un pēc tam iedarbiniet robotu no jauna.

Dažas reizes viegli iešļakstiet robota priekšējos sensorus un notīriet tos.

Uzlādējiet robotu (ja tas ir pietiekami uzlādēts). Barošanas slēdzis atrodas robota labajā pusē. Pēc izslēgšanas pagaidiet dažas minūtes un pēc tam iedarbiniet robotu no jauna.

Tas nozīmē, ka jums ir melns vai tumšas krāsas paklājs. Iestatiet objekta augstumu virs 10 cm, bet zemāk par kāpņu augstumu, un robotam jāsāk kustēties.

Ir vērts zināt, ka robots var sākt izvairīties tikai no augstākām vietām, kad tas atgriežas no iekraušanas. Tas nav ilgs un ir ļoti reti sastopams.

1. Vispirms pārstartējiet robotu (pēc izslēgšanas pagaidiet 2-3 minūtes, pēc tam ieslēdziet).

2. Tālvadības pultī vispirms aktivizējiet malu tīrīšanu, pēc tam viedo tīrīšanu.

3. Viedo tīrīšanu varat aktivizēt arī lietotnē tālrunī.

Iespējams, pilns putekļu konteiners. Notīriet to.

Nomainiet vai iztīriet filtru.

Daļiņas var būt iesprūdušas arī galvenajā tīrīšanas birstē – iztīriet to.

Augstuma sensori ierīces apakšdaļā var būt pārklāti ar putekļiem. Noslaukiet tos ar speciālu drānu, lai tos nesabojātu.

Piedziņas riteņi var būt sapinušies ar matiem vai atkritumiem. Izmantojiet tīrīšanas rīku, lai izgrieztu un noņemtu ap stūres riteņiem sapinušos matus/šķiedras.

Robots var arī dīvaini kustēties un neattīrīt, ja tā riteņi ir netīri, apauguši ar mājdzīvnieku matiem vai putekļiem. Ar piemērotu tīrīšanas līdzekli noņemiet visus matus, gružus un putekļus zem riteņiem, un sūknim vajadzētu darboties pareizi.

Ja problēma saglabājas, sazinieties ar mums.

Robots var nedarboties pareizi uz tumšām vai melnām virsmām.

Tas ir tāpēc, ka augstuma sensori var atpazīt melnas vai tumšas virsmas kā augstuma izmaiņas. Tā kā šie sensori ir ļoti jutīgi pret iespējamiem kritieniem, tie cenšas izvairīties no tumšām virsmām. Tā kā sensori jau ir uzstādīti, to nevar labot.

Mēs arī atgādinām, ka pastāvīgi jātīra augstuma sensori, jo tas ir viens no galvenajiem sensoriem. Ja augstuma sensors ir netīrs, tas var ietekmēt sūkņa darbību.

1. Ierīce nav pietiekami uzlādēta vai ir atvienota no uzlādes avota.

2. Sūknis ir bojāts vai darbojas nepareizi.

3. Sūkņa programmatūra konfigurējas pati;

4. Wi-Fi piederums ir bojāts.

5. Wi-Fi dongle tiek restartēts.

6. Ierīce ir pārāk tālu no Wi-Fi savienojuma.

Kopējie risinājumi:

1. Pilnībā uzlādējiet ierīci vai pievienojiet to strāvas avotam;

2. Restartējiet sūkni. Ja lietotne parāda, ka sūknis ir jāatjaunina, noklikšķiniet uz “atjaunināt”.

3. Pagaidiet dažas minūtes un pēc tam atkal ieslēdziet sūkni.

4. Pārbaudiet Wi-Fi tīklu, lai pārliecinātos, ka savienojums ir pietiekami labs;

5. Atiestatiet sūkņa rūpnīcas iestatījumus.

6. Novietojiet ierīci tuvāk Wi-Fi sadalītājam;

7. Pārliecinieties, vai programmatūras versija ir atjaunināta.

Jā. Robotizētais tīrīšanas līdzeklis darbojas bez Wi-Fi un ar vienu pogas pieskārienu var veikt visas mājas tīrīšanu, izlases veida tīrīšanu un atgriešanos uzlādes stacijā. Izmantojot Wi-Fi savienojumu, varat izmantot viedās funkcijas, piemēram, plānotu tīrīšanu, sūkšanas jaudas izvēli un citas.

Ja robots nespēj izveidot savienojumu ar Wi-Fi, izmēģiniet šos risinājumus:

  • pārliecinieties, vai izmantojat pareizo Wi-Fi paroli;
  • Ja lietojat Android tālruni, piešķiriet lietotnei Bluetooth, GPS un atrašanās vietas atļaujas;
  • Programmas iestatījumos izvēlieties pašreizējo reģionu;
  • iestatot Wi-Fi savienojumu, izvēlieties pareizo robotu;
  • Mainiet Wi-Fi paroli uz vienkāršāku – pārliecinieties, ka tā nesatur īpašas rakstzīmes, piemēram, jautājuma zīmes (?) vai paroli (#).